Burnout 3 - Tryby rozgrywki

autor: szynszylak | Data: 2009-11-11 19:21:35 | Komentarze - jeszczenie ma


Trzecia odsłona wspaniałej arcadowej ściganki spod znaku kanciastego psa została wzbogacona względem swojej poprzedniczki o kilka bardzo ciekawych i rajcownych trybów. Dzięki temu gra jest urozmaicona i daje sposobność do pewnego odprężenia między kolejnym wyścigiem (w sumie wszystkich medali do zdobycia jest 177, więc fak ten cieszy niezmiernie). Gra skonstruowana w ten sposób przedłuża swoją żywotność. Komu by się chciało robić prawie 200 wyścigów o złoto?

Oto lista trybów:
Race (Wyścig)
Najbardziej oczywisty ze wszystkich trybów. Polega on na prostej zasadzie "Kto pierwszy ten lepszy".

Złoto - pierwsze miejsce w wyścigu
Srebro - drugie miejsce
Brąz - trzecie miejsce

Road Rage (Szaleństwo na Drodze)
W określony z góry odstępie czasu (1,5 min - 3 min) musisz skasować kilka / kilkanaście samochodów przeciwników. Zadanie kończy się, kiedy upłynie czas, lub twój samochód przekroczy poziom zniszczenia (Damage Critical). W każdym wyścigu tego typu jest określona ilość samochodów do skasowania, aby wygrać złoto.

Preview/Burning Lap
Jest to wyścig z czasem. Aby zdobyć złoto musisz zmieścić się w określonym czasie. Najczęściej jest to jedno okrążenie danej trasy.

Eliminator
Ten tryb znamy już z NFS: Underground. Jest 5 okrążeń. Po każdym z nich odpada ten, który jedzie jako ostatni.

Złoto - przyjedź pierwszy na 5 okrążeniu.
Srebro - ukończ 4 okrążenia
Brąz - ukończ 3 okrążenia.

Face Off (Jeden na jeden)
Pokonaj rywala, aby zdobyć jego furę.

Grad Prix (GP - Zawody)
Klika wyścigów rozgrywanych po sobie. Za każdym razem twoja pozycja na mecie jest punktowana i sumowana. Wygrywa ten, kto ma najwięcej punktów.

Crash (wypadki)
Bardzo rozbudowany tryb wypadków. Musisz zrobić karambol na jak największą kwotę zniszczeń. Jedna z największych zajawek gry, której jest poświęcona niemal połowa całej produkcji. Na różnych skrzyżowaniach znanych ci tras jest rozgrywana kilkudziesięciominutowa scena z udziałem dużej ilości samochodów. Cel jest znany.

Oprócz normalnego, staroświeckiego wpieprzania się na pałę w tłum samochodów mamy do dyspozycji takie sposobiki na powiększenie swojego wyniku.

Impact Time - tuż po pierwszym uderzeniu, lub wyskoku z rampy przytrzymujesz R1. Podczas zwolnienia czasu masz niewielką kontrolę nad samochodem lecącym w powietrzu. Dzięki temu można skierować się na pędzące auta, które normalnie miały by szansę uniknąć dzwonu. Druga rzecz - łatwiej nam trafić w bonusy.

Crashbreaker - Na każdej mapie jest ustalony limit po jakiej ilości pojazdów uczestniczących w kraksie odblokowuje się opcja detonowania swojego auta. Dajmy na to jeżeli zderzy się 12 samochodów to wyskakuje napis CRASHBREAKER i teraz po naciśnięciu R2 możesz zdetonować swoje auto, co pomoże dokonać większej masakry.

Bonusy - na planszy jest rozsypanych od 6 do 10 bonusów. Natychmiastowy boost, 3 razy kasa, Heart breaker, mnożniki 2 i 4 razy, oraz Crashbreaker.

Kasa:
Złoty - 20,000
Srebrny - 10,000
Brąz - 5,000

Instant boost - natychmiastowe i niepohamowane przyspieszenie. Plus 5,000 kasy.

Crashbreaker - samochód eksploduje po najechaniu na ten bonus. Daje to nam znowu niewielką kontrolę nad lotem naszego "tłuczka". Plus 5,000 kasy

Mnożniki 2x, 4x i Heartbreaker - Suma kasy jaką ugrałeś na danej kraksie mnoży się albo razy dwa, albo razy 4. Niestety po najechaniu Heartbreakera (złamane serce) kasują się mnożniki, a twoja kasa dzieli się przez 2.

Najwyżej ceniony samochód - cysterna, która eksplodowała (około 99,000).



Jeszcze nikt tego nie skomentował...

Podpięte do:



© Copyright by Akta konsolowe 2006 - 2012                 All Rights Reserwed